Zabla & Kengyel

Dr. Gőblyös István lovakról, lovasoknak

Vágatlanul

2012. szeptember 20. 07:50 - patkószeg

A minden nap kellően elengedtetett ló, egy idő után feszességtől mentesen kezdi napi munkáját. Az alábbi videón ez látható. Zita minden izma külön-külön mozog (ez különösen a nyakán látszik), oldalra egyszerűen hajlítható, arra a "mélyüléssel", izmai nyújtóztatásával reagál. Az első lépéstől ütemes, szinte táncol. Én ezt szeretem!

A video vágatlan, az istállóból való kijövetel után a napi munka kezdetét mutatja.

Pityke meg csak ugat és ugat és ugat...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zablaeskengyel.blog.hu/api/trackback/id/tr434789520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cserszegi lajos 2012.09.20. 12:34:01

Tényleg nagyon elengedett, de nekem ezen a videón és az előzőn is (ahol terepen gátáztok) úgy tűnik, hogy keveset megy előre a ló-a hangsegítségek mennyiségéből következtetek erre. Én nem szeretném lovamat vágtában terepen-és futószáron sem ennyit biztatni hanggal hogy fenntartsa az adott jármód ütemét.
Félreértés ne essék, nem akartam a lovat és lovast sem kritizálni!

patkószeg 2012.09.20. 17:08:10

@cserszegi lajos: Igazad van, ez egy rossz szkásom. De hát így van, ha az ember egyedül dolgozik. Köszönöm a megjegyzést, annyira bennem van, hogy itt észre sem vettem, az előző videón feltűnt, ki is akadtam rajta. Mentségünkre legyen, hogy a ló egyébként majd kiugrik a bőréből, jókedve es menőkedve tőretlen, de holnap azért lepróbálom.
Még egy megjegyzés: a futószáras felvétel a munka elején készült. Nagyon fontas számomra a lassú mozgással kezdett bemelegítés. Mindig a focisták vannak a szemem előtt, akik csapatba verődve, cseverészve, kocogva kezdik a bemelegítést. Zita pontosan tudja ezt. de a kattogásról le kell szknom. Még egyszer köszönöm a megjegyzést!
süti beállítások módosítása