Zabla & Kengyel

Dr. Gőblyös István lovakról, lovasoknak

Golyó

2012. november 30. 10:56 - patkószeg

golyó.jpgÍrhatnám a „becsületes” nevét, de a lovasok világában mindenki csak így ismeri.

Vagy 25 év után találkoztunk ismét.

Lómasszázzsal (szépen néz ki így leírva, mondhatom) foglalkozik professzionális szinten és én hónapok óta ezt kerestem. No, nem álltam neki a guglizásnak, odáig nem jutottam, csak a fejemben forgattam, hogy a magas szintű elvárásokhoz (már amivel lovunkat szembeállítjuk) nyilvánvalóan mindent meg kell adni. Most itt nem szeretnék hosszasan értekezni a masszás fontosságáról bármely sportban. Sem arról, hogy a modern idők (a régiekre hajazva) szinte elkerülhetetlenné teszik alkalmazását mind a lovasok, mind a lovak számára. (Más sportágak ezzel ugyan így vannak.) Szóval csak forgattam és forgattam magamban a gondolatot, míg a jósors össze nem sodort ismét Golyóval.

Munkáját kipróbáltam. (Masszás: munka előtt, közben, után. Fullos szolgáltatást kaptam.)

Mindenkinek ajánlom!

P.s. : Golyó, másképpen Jani Attila 20/5828068

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zablaeskengyel.blog.hu/api/trackback/id/tr574939168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása