Zabla & Kengyel

Dr. Gőblyös István lovakról, lovasoknak

Zita rongylábazott

2016. augusztus 14. 10:15 - patkószeg

Tegnap minden összeomlott bennem, amit a német precizitásról gondoltam. Zitával egy éjszakát töltöttem egy Berlin melletti kistelepülésen - ő egy istállóban, én egy hotelben. A történethez tudni kell, hogy szombat délután három órára kellett Rostokba a komphoz érnem és azért, hogy el ne késsem az indulást, de ne is kelljen félnapos rátartással azt "becéloznom" (autópályadugó, stb.), kétnapos utazást választottam, berlini éjszakázással. Berlinig kb. 900 km az út, amit az nehezít, hogy Prágán át kell verekednie magát az utasnak, na meg hát az, hogy Prága és Drezda között nincs autópálya.

Szóval tegnap Berlin mellől indultam és talán azért mert itt is mindenhol útfelújítás van, a navigáció olyan mellékutakon vezetett fel a Berlin-Rostock autópályára, hogy nem hittem a szememnek: nem hittem el, hogy Németországban ilyen utak léteznek. Nálunk Taktaharkány és Zalalövő között jobb van. Volt olyan szakasz, hogy annyira le kellett lassítanom, hogy egy kerékpárost gond volt megelőzni. Na, gondoltam, Zitácska hátul a futóban úgy rongylábazik, mint Komár Laci a Táncoló fekete lakkcipőkben.

Figyelem: retrósokk következik, a felvétel a közhangulat megzavarására alkalmas képsorokat tartalmaz, az arany színű szmokingra, ezüst reverrel külön felhívom a figyelmet,de közben Zitára gondoljatok!)  :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zablaeskengyel.blog.hu/api/trackback/id/tr810409090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása