Zabla & Kengyel

Dr. Gőblyös István lovakról, lovasoknak

Én bízom az őrangyalomban!

2016. október 14. 19:59 - patkószeg

14689293_1374482695910251_2072659745_o.jpg- Halló!?
- Szevasz Sheriff, Gőblyös István vagyok.
- Szervusz István.
- Hány bocival érkezel 22-én?
- Néggyel-öttel.
- És hány lóval?
- Kettővel.
- Ki ül majd a másik lovon?
- Majd Te!
- ????
- Jó lovat hozok...
- Biztos vagy benne, hogy jó az ötlet?
- Ne parázz!
- Ok, de akkor hozz egy kalapot nekem is!

(Életem egyik legnagyobb élménye volt az, amikor két éve Sheriff lován igazi marhák közé mehettem. Teljesen Rá, illetve lovára bízhattam magam. És hát bízom az őrangyalomban is. Ti pedig, nem fotózhatjátok közben az arcomat!)

További részletek a Magyar Lovaskultúra Napjáról ide kattintva!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zablaeskengyel.blog.hu/api/trackback/id/tr8211808249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása