Zabla & Kengyel

Dr. Gőblyös István lovakról, lovasoknak

Akkor még bíráskodtam...

2017. február 03. 09:12 - patkószeg

16443273_10207930442600581_374754863_n.jpg

Emlékeim szerint a kép egy kaposvári ifjusági országos bajnokságon készült. Balról Bazsi, Hansághy Péter, Terék Sándor (az akkori szakbizottsági elnök) és én vagyok látható. Akkor még bíráskodtam: ifi ob-kon voltam vezető bíró, felnőtt bajnokságokon bíráskodtam a bajnoki kategóriában. Aztán egyszer csak azt vettem észre, hogy arra kezdtek ösztökélni, hogy a bírói lapon bizonyos sportpolitikai szempontokat is vegyek figyelembe. Erre úgy reagáltam, hogy ez nekem nehezen fog menni (mert azt hittem, hogy a véleményemre kíváncsiak), de jeleztem, hogy szívesen továbbképzem magam: szeretnék nemzetközi kategóriájú bíró lenni - támogassanak. Na, ez az ob-n, amikoris a fotó készült, közölte velem a szakbizottság elnöke, Mándi Barnabással, az akkori legmagasabb minősítésú bíróval és Kövy Andrással, az akkori szövetségi kapitánnyal karöltve, hogy még nem vagyok elég érett a nemzetközi tamunlmányok megkezdésére. Én értettem a kérésüket, de természetesen továbbra sem "álltam be a sorba". A következő évben, valami formai okra hivatkozva kizártak a bírói karból. Mindez több mint tíz éve volt, most meg siránkoznak, hogy nincs tekintélyük a bíróknak, hogy nincs olyan bíró, aki lovagolt volna olyan kategóriában, amit bírál. De hát, mi más volt várható?

Utóirat: Talán három éve megkerestek a szakbizottságtól, hogy vállanék-e bíráskodást. Kértem, hogy állítsák vissza (!) legmagasabb bírói minősítésem és ha esetleg nem azt látom, mint "amit kellene", akkor álljanak ki mellettem. Mindkettőre azt válaszolták, hogy nincs módjukban. Erre nekem sem volt - és ebben maradtunk. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zablaeskengyel.blog.hu/api/trackback/id/tr5412176660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása