Zabla & Kengyel

Dr. Gőblyös István lovakról, lovasoknak

"Koncentrálj, Kisfiam!"

2017. augusztus 10. 08:39 - patkószeg

img_5101_1.JPG

Annak idején, amikor Dallos Gyulánál lovagoltam és versenyeztem, a versenynégyszögbe való belovaglás előtti utolsó tanácsa az volt rendszeresen, hogy "Koncentrálj, Kisfiam!" (A három diplomámból már kettőt megszereztem, egyetemi doktor voltam, de még mindig Kisfiamnak szólított. Lehet, hogy ma is így tenne, ha találkoznánk. Gyulával, Beával, Zsófival igen szoros kapcsolatunk volt nem csak nekem, de szüleimnek is.) A "Koncentrálj, Kisfiam!" tanácsra azonban mindig agyvérzést kaptam. Miért nem mond valami konkrét tanácsot? - gondoltam, de mára tudom, hogy én is ezt mondanám. A koncentráció a lovaglás egyik legfontosabb része - amilyen erősen koncentrál a lovas, olyan figyelmet kap vissza lovától.

A fotón Dallos Gyula tart edzést nekem Csongoron, a régi Nemzeti Lovardában, úgy 40 éve... (Lehet, hogy csak 35.) :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zablaeskengyel.blog.hu/api/trackback/id/tr4112732246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása