Zabla & Kengyel

Dr. Gőblyös István lovakról, lovasoknak

Motorizált Ménesvezér

2017. április 11. 20:06 - patkószeg

Török Gyuri a Motorizált Ménesvezér! :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zablaeskengyel.blog.hu/api/trackback/id/tr1512418127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magyar_lovaskultura 2017.04.11. 23:27:04

Talán nyolc vagy tíz éves lehettem, amikor apám fölvitt bennünket a Mátrába kocsival, a régi 3-as úton, autópálya nem létezett még akkor. Én hátul ültem a jobb oldalon, és néztem az elsuhanó mezőket. Elképzeltem, hogy van egy csodálotos lovam, amelyik jön velünk, ott vágtat mellettünk az út szélén. Lehet, hogy akkor lettem lovas? Kár hogy még vagy negyed század eltelt utána ló nélkül...
süti beállítások módosítása