Zabla & Kengyel

Dr. Gőblyös István lovakról, lovasoknak

Kunkötés egyszerűen

2011. augusztus 21. 14:07 - patkószeg

A 2010. május 30-i bejegyzésemhez kapcsolt videót törölték a You Tube-ról. Ezt annak ellenére sajnáltam, hogy a sokféle kötésmód közül az ott látható nem tartozott a legegyszerűbbek közé. Próbáltam más helyen videót vagy leírást találni a kunkötésről, de mindhiába: legnagyobb meglepetésemre sehol sem találtam. (Legalábbis én nem leltem rá, pedig mindent beleadtam.)

A legegyszerűbb megoldás persze mindig „kézre” esik. Nagy Lajos barátomat kérdeztem, ő hogyan köti. A kötésnek az általam ismert legegyszerűbb, könnyen megtanulható módját mutatta! Hiába, Lajosnak a praktikum mindig is erőssége volt.

Mielőtt a kunkötés videóját ide linkelném, még egyszer összefoglalnám annak lényegét: állatok megkötésére használt, gyorsan oldható csomó, amely nem csúszik rá a kötelet tartó karikára.

Mindenkinek kellemes próbálkozást kívánok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zablaeskengyel.blog.hu/api/trackback/id/tr133168664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása