Zabla & Kengyel

Dr. Gőblyös István lovakról, lovasoknak

Első Csütörtök

2016. január 04. 07:17 - patkószeg

pimg_0945.jpg

Minden hónap első csütörtökén (január hónapban 7-én) 18:00 órakor kezdem munkám a lovaimmal, Zitával és Zazie-val, majd a gyakornok idejét töltő lovassal. A munka után kérdések, problémák megbeszélésére is mód nyílik. Az esemény a nyílt napoktól eltérően nem tematikus, nem meghatározott témát jár körbe, hanem a napi munkába nyújt betekintést. Azokat az érdeklődőket várom, akik egyszerű lovagolhatóságra, problémamentes boldogságra vágynak, azokat akik hasonló gondolkodású lovasok közösségét keresik és természetesen azokat is, akiket egyszerűen gyönyörködtet a "szépre" lovagolt lovak látványa.

Az Első Csütörtök nyilvános.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zablaeskengyel.blog.hu/api/trackback/id/tr398234994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kati Kungler Anderné 2016.01.04. 21:27:11

Érdeklődnék Debrecenben mikor lessz ilyen bemutató.Vettem egy fekete nóniusz kancát.Kicsit makacs.Nehezen tudom elfogdtatni vele hogy én vagyok az uj gazdája.Nagyon szeretem.Azt sem nagyon hagyja hogy megsimogassam.Szeretném ha szeretne és társak lennénk lovammal.
süti beállítások módosítása