Zabla & Kengyel

Dr. Gőblyös István lovakról, lovasoknak

Időjáráselőrejelzés

2012. április 03. 07:14 - patkószeg

Bárki, bármit mond, Húsvét után felmelegedés várható. Hogy ezt miből gondolom? Nem a műholdak fényképeit nézegetem a felhőrendszerek mozgásáról, nem tudományos számításokat végzek szuperszámítógépemmel, nem a kalendáriumot böngészem, hanem minden nap leápolom lovamat és Zita erőteljes szőrváltásba kezdett.

Tavaly ilyenkor minden a feje tetején állt, mert télen kétszer is lenyírtam a szőrét. A tél kényelmes volt, de a tavasz nem! Még májusban is akkora szőre volt, mint egy medvének: küzdöttem is vele a mindennapi ápolások során. Idén télen nem nyírtam le, ápolni ugyan kellett, és munka után is nagyon óvatosnak kellett lennem, de hát már most alig van a téli „bundájából”.

Szóval véglegesen közeleg a jó idő! (Nekem meg az egyre kevesebb fáradozás!)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zablaeskengyel.blog.hu/api/trackback/id/tr544360357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása