Zabla & Kengyel

Dr. Gőblyös István lovakról, lovasoknak

Zita: A Hét tenger ördöge

2015. szeptember 26. 21:02 - patkószeg

img_4358_1.JPG

Biztos sokan ismerik a régi viccet, hogy a Szovjetunióban kiállítást szerveznek. A kiállíás témája Lenin, szóval a művészeknek vele kapcsolatos alkotásokat kell készíteniük. A megnyitás előtti napon bizottság száll ki, hogy leellenőrizze a műveket. A termekben festmények, szobrok, stb., Lenin a bányászok között, Lenin az íróasztalánál, Lenin távolba néz, stb. Az utolsó teremben azonban csak egy kép van, azon Krupszkaja (Lenin felesége) van félreérthetetlen helyzetben Dzerzsinszkijjel, a CSEKA (a szovjet ÁVO, azaz a politikai rendőrség) vezetőjével.

- Hát ez mi? - hökken meg a bizottság.

- Lenin Párizsban.

A fenti selfie címe sokminden lehetne. Pl: Nekem a Balaton a Riviéra, vagy A kék sivatagban, vagy A balti tenger lágy hullámai közt, esetleg az, hogy Kétlábbal tiprom Joachim herceget (a hajó neve), de végül is a vicc miatt az lett, hogy Zita a fedélközben. (Négy emelettel alattam, azért nincs a képen!)

Zita egyébként nem egészen a Hét tenger ördöge, hanem Hét ország és egy tenger ördöge. Átcipeltem Szlovákián, Morvaországon, Csehországon, Szászországon, Brandenburgon, Meklenburg-Elő-Pomeránián. Áthajóztam vele a Balti-tengeren és - jelentem - megérkeztem Dániába.

Azért a mai nap sem maradt ki a szórakozás. Egész nap német schlágereket (így sch-val) hallgattam az autóban. Hatalmas! Ezekhez képest Korda Gyuri bácsi, meg Soltész Rezső nyeretlen kétéves! :)

Ps.: Lószállítóval ne siessetek, guruljatok kilencvennel! Mindenkinek az a jó: a lónak, az autónak, Nektek!

Szólj hozzá!
Címkék: Branderup

A bejegyzés trackback címe:

https://zablaeskengyel.blog.hu/api/trackback/id/tr937839154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása